Julgåvor

Tack AJ, ska kämpa på så gott det går!

Har för en gångs skull gjort verklighet av mina planer att skicka iväg julkort. Tidigare så har det inte blivit av alls, av någon anledning. Tio stycken är på gång, eller nio åtminstone som är adresserade (har inte bestämt vem som ska få det tionde). Jag undrar hur många jag får i år, men det blir nog inte tio utan snarare ett eller två (vilket kan bero på att jag inte skickat så många själv).

Annars så fick jag några skivor på posten idag. Fyra stycken, så många har jag inte köpt på hur länge som helst. Lägg därtill den jag fick av min ena farbror igår så blir det fem nya skivor på två dagar, många många. Det är inte någon jag själv ska ge bort, utan jag behåller alla själv, hihi. Två julklappar fixade förresten, ska fixa den tredje imorgon, och sen blir det väl några till senare i veckan. Precis som förra året ska vi ha ett julklappsspel, kanske, vilket betyder att man ska köpa två billiga och sedan spela om det.

Nu är det dags för mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0