Lunch

Ska iväg och käka lunch tillsammans med Linda, Jimmy och AJ om en stund. Har jag lyckats åstadkomma något idag? Nej! Jag har verkligen latat mig, vilket inte är särskilt ovanligt nuförtiden. Idag var det dock lite extremt. Låg i sängen flera timmar (kändes det som) och bara latade mig. Ville inte stiga upp, men sen så tröttnade jag såklart och steg upp i alla fall. Fast det var bara en förflyttning av min kropp till datorn, för nu har jag suttit här och druckit kaffe i ett par timmar, utan att ha gjort särskilt mycket mer än så.

Ikväll så kör jag ner till Malmö igen, och jag är lite sur för det. Fick veta för två veckor sedan att farsan och Annika skulle ta sig hem på egen hand, men det får jag tydligen ställa upp med trots allt. Tycker inte om att köra bil, särskilt inte i städer med mycket trafik, och idag är det fredag... skit! Har jag förresten berättat att radion i bilen inte fungerar? Suck!

Oj så gnälligt det blev... måste verkligen komma igång nu, annars missar jag ju lunchen helt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0