Sämsta rundan

Jaha, där satt jag igår och var nöjd över att vissa av tidningarna inte hade kommit. Jag fick helt enkelt skit på tummen (som farsan brukade säga) eftersom vi var tvungna att dela ut de tidningarna idag istället. Började med att blada söndagstidningarna i måndagstidningarna, men efter en liten stund så kom jag på att det är många som har den tidningen på helgen, men inte resten av veckan, så jag var tvungen att plocka ut dessa tidningar igen, vilket tog dubbelt så lång tid som den föregående handlingen. Dessutom var Kb hur tjock som helst tack vare all reklam (jävla skittidning) och så var vi tvungna att dela ut Maxi-reklamen som vanligt på måndagar (jävla skitbutik). Helt enkelt var det en riktigt kass dag på jobbet, och jag var inte klar förrän fem i halv sju, och då har jag inte delat ut all reklam ens. Nä, jag hoppas det går bättre natten till imorgon, annars lär detta bli en jobbig vecka. Sämsta rundan hittills, det tror jag nog.

Kommentarer
Postat av: AJ

Kämpa på Rob!

2008-12-15 @ 16:39:21
Postat av: LJ

Maxi är det väl inget fel på, men reklamen är ju lika tjock som hela Norra Skåne, tidningen alltså.



Jag hade 5 buntar Maxi och 16 buntar KB. Det var lite knepigt och ta 14 KB på en gång och dessutom bära reklam och nycklar.



Det finns alltid någon som har det värre.

2008-12-15 @ 23:44:03
Postat av: Rob

Det finns alltid nån som kan gnälla lite högre!

2008-12-16 @ 13:17:03
URL: http://standardiserad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0