Plugg, film och jobb

Har för första gången på ett tag pluggat någorlunda mycket. Den senaste tiden har jag helt enkelt inte orkat plocka fram böckerna alls. Fullständig frånvaro av motivation. Det blev förvisso inte så mycket läst idag, men det blev lite grann i alla fall, och jag får helt enkelt se hur det blir med föreläsningen imorgon, eller seminarie eller vad tusan det nu kan vara för något. Det enda jag vet är att vi ska ha Eduardo, så det är inte den sämsta läraren på kursen.

Ikväll är det The League of Extraordinary Gentlemen på TV. Jag funderar på om jag kanske ska se på den. Slutar sent (för min del) så jag känner mig lite tveksam till om jag ska se den. Har faktiskt sett den förr, så det är inget nytt, men jag minns att jag gillade den. Såg ju nästan hela Doom (bytte mellan den och en film på TCM) och den hade jag sett innan, två gånger. Nåväl, det skadar ju inte alltför mycket att börja titta på den, eller hur?

Annars är det bara tre dagar kvar på mitt nuvarande vardagsdistrikt, sen är det mitt älskade (lite överdrivet men jag gillar det) söndagsdistrikt. På måndag sätter jag igång och lär mig ett nytt distrikt, där jag ska jobba två dagar inna det är dags för jul. På tal om jul så har jag fixat ytterligare en julklapp, beställt i alla fall. Det enda negativa är ett två som jag beställt kanske intye kommer fram innan julafton. Antingen så väntar man med att ge den här grejen till efter jul, eller så köper man något som man kan ge bort, och så får man hitta på något annat med det man köpt.



Bilden tog jag när jag och AJ var och h'lsade på Linda förra vintern. Tyckte att det var ganska så häftigt med isen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0