Gott

Jäklar vilken fart det var på mig på söndagsrundan. Ytterligare tio minuter snabbare än den snabbaste natten dittills, dessutom var tidningarna tidiga, så jag var klar redan 05.25, och i säng tio över sex. Trodde att jag hade tappat bort min finfina karta, men den hade hamnat inuti tidningsbärartidningen (som vi bud får ibland) så den var inte alls borta. Nu behöver jag dock inte den längre, så det hade inte gjort så mycket ifall den var borta (förutom att den var väldigt bra).

Trivs ganska så bra på den rundan, lite synd att man tjänar så lite på den. Nåja, kommer att få mer jobb till i slutet av veckan, över jul och nyår (med ledighet juldagen, annandagen och nyårsdagen) så det lär bli lite pengar därifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0