Yokuzuna

På jobbet inatt så satt det en katt utanför ett trapphus, förmodligen jamandes (har inte riktigt koll eftersom jag hade mp3-spelaren igång, pod-radio) och ville komma in. Det kanske inte låter så konstigt, men det var en sak som var lite udda. Katten var jättetjock, och när jag säger jättetjock, då menar jag det. Tänkte att det var synd att jag inte hade kameran med mig, för det var nog bland det fetaste (i kattväg) jag någonsin sett. Inte ens katter som ska ha källingar (kattungar) brukar vara så tjocka. Dessutom såg det ganska så skoj ut när den skuttade omkring. Hädanefter komemr jag att kalla den där katten för Yokozuna (som är den högsta ranken för en sumobrottare), om jag ser den igen såklart!

Fick lite gratis bullar idag, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0