Hemma igen

Putt putt... så låter min lilla kaffebryggare! Drog upp den från källaren för första gången på ett år (lite drygt). Vet inte hur länge det kommer att pågå. Kanske några dagar bara, eller fram tills paketet med kaffe tar slut. Jag hade inte tänkt göra det till en vana, bara ha något förutom te att dricka på morgonen, när man är riktigt trött och seg. Gott kan det också vara.

Äntligen hade Harry Potter and the Prisoner of Azkaban kommit tillbaka till biblioteket, så jag var och hämtade den tidigare idag. Nu ska jag äntligen få läsa om hur det går för gänget på Hogwarts. Vet förvisso en del redan eftersom jag sett de filmer som kommit ut, men det är ju kul att få den djupare förståelsen (haha, det lät pretentiöst). Den senaste filmen förstod man knappt alls, så det hade varit trevligt att läsa boken. Dessutom ger böckerna längre tids underhållning (tänkte skriva njutning först, men så kul ska vi inte ha det).

CDON drog som tur var inte mer pengar än vad de levererat produkter för. Jag har dock inte fått någon förklaring till varför resten inte skickades. Det enda jag får är undvikande svar, vilket är frustrerande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0