Bättre blev det

Känner mig på mycket bättre humör nu än jag var i förmiddags. Efter att jag skrivit bloggen gick jag och la mig igen och sov en stund. Var allmänt vresig, men gjorde mitt bästa när Anders J kom, och det blev ju bra till slut. Är kanske inte på topphumör men det är mycket bättre hur som helst. Tog det lite lugnt med träningen eftersom kroppen kändes lite seg, så jag höjde inte på något den här gången. Nästa gång är det dock dags igen tror jag. Etter träningen handlade vi på Maxi, gjorde matpaj med en massa ingredienser, och den var riktigt najs måste jag säga. Sitter och mumsar på lite rester nu.

Håller på att fixa lite skräckisar nu. Josefine fick mig sugen på att se någon sån film igen, men jag har så svårt för att hitta bra skräckfilmer. Nåja, om det är nån som vill tipsa om några bra filmer så kör hårt liksom, kommentera nedan.

Imorgon är det skolan igen, ska till Malmö och glassa lite hehe! Nä, så mycket glassa är det inte, men så fruktansvärt svårt är det inte heller. Hade tänkt åka ut till Ikea och köpa ramar till mina posters, men jag tror jag skippar det. Två stadsbussar för att komma dit är lite väl meckigt för min del. Får fixa det på något annat sätt eller helt enkelt köpa såna där plastlister sålänge. Om man ska upp till Linda snart så kan man ju ta vägen om Älmhult kanske, fast det är ju en månad bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0