Kompletteringar på uppsatsen

Har nu i morse suttit med min uppsats igen! Oh why? Varför kan den aldrig bli klaaaar??? Jag börjar bli lite smått irriterad på mig själv, och en del irriterad på att kursen dragit ut så jävla mycket på tiden. Tack gode gud för att man fick TRE stycken versioner av kompletteringar att gå igenom. Nu har jag gått igenom Eduardos huvudpunkter, vilket innebar en del förändringar faktiskt. Särskilt gällande mina kapitel, som nu ligger i en annan ordning och är ordnade efter ett något annat system. Som tur är så har Eduardo och Gudmund upptäckt olika stavfel, de kompletterar varandra så väl. Sen har man bara Jimmys kommentarer kvar och så kan man läsa igenom allt ett par gånger till och sen så kan man lämna in den. ÅH HERREGUD, PAPPER ÖVERALLT!!!!!!11 Den jobbigaste biten är nog när det är understruket i texten och att man inte riktigt vet vad den som strukit under menar. Helst ska det ju vara någon typ av kommentar i stilen med att "formuleringen är fel" eller "stavfel" eller nånting i den stilen. Nu sitter man här och är bara förvirrad och vill bara vara färdig. Det slutar med att man kollar om någon av de andra som kommenterat kanske upptäckt samma sak, men icke, alla upptäcker olika saker verkar det som. Men det börjar närma sig sitt slut, och sen så har man ju en "elak" kursutvärdering att fylla i dessutom, hehe. Få ut lite aggressioner sägs vara bra, och om möjligheten att döda zombies i något tv-spel inte finns så får man väl vara lite elakt konstruktiv istället, hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0