Trött

Har varit vaken cirka två timmar redan, eftersom jag alltid går och lägger mig så tidigt (jävla tidigt). Nu sitter jag här och ska precis börja med att komplettera min uppsats, men allt jag kan tänka är "nej, nej, nej, nej, nej"!!! Jag vill absolut inte göra det här. Det känns dumt och onödigt, och så fruktansvärt krångligt. Har fått två stycken "blanketter" som vi ska lämna in i samband med uppsatsen. Dessutom ska vi lämna in hela arbetet i digitalt format, abstracten i digitalt format och sen arbetet en gång till i pappersformat. Detta ska tydligen lämnas in till institutionen. Kanske ska man komma med uppsatsen i ett kuvert med sigill, liggandes på en liten kudde bara för sakens skull. Det där formella tycker jag illa om, vilket är en av huvudanledningarna till att jag hatar Lund. Där ligger en massa av det där formella "pretentiösa" på ytan och jag bara avskyr det.

Så nu ska man alltså sitta här och gå igenom den här uppsatsen igen, tre jävla gånger!!! Det är så avskyvärt tråkigt så jag kan inte ens beskriva det. Just nu känner jag för att göra absolut ingenting. Jag vill inte hålla på med uppsatsen, jag vill inte läsa några böcker och jag vill inte heller sticka och träna senare idag. Egentligen vill jag inte träffa människor heller. Är bara trött på det mesta, men framförallt är jag trött på den här uppsatsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0