Att tänka positivt löser många problem

Det har ändrat kanalplats på en massa av mina tv-kanaler. Känns lite småsnurrigt sådär kan man tycka, hittade nämligen inte min favoritkanal för tillfället, eurosport. Men det är inga problem egentligen, bara lite knappande och så är det klart. Nu kan man organisera sina kanaler bättre, efter hur mycket man ser på dem. Utmärkt möjlighet!

Var i Malmö idag och var på den första föreläsningen. Det var roligt och jag tyckte att det var riktigt kul att vara på en riktigt bra föreläsning. Gjorde en massa anteckningar och påmindes om hur det var att plugga statsvetenskap. Nu känner man igen det mesta och det känns riktigt bra! Allting är så välorgansierat och teorierna är välorganiserade och tydliga. Längtar efter nästa föreläsning redan nu!

Ska pyssla lite med min uppsats nu i eftermiddag hade jag tänkt, och sen läsa lite kurslitteratur till den nya kursen. Varva lite nu framöver och inte lägga allt krut på en sak. Första prioritet är dock att uppsatsen ska bli helt klar, och om jag hamnar efter på det nya så gör jag det, inga större problem. Allt hänger ju ändå på hemtentan och där kan man hämta igen det. Allt kommer att lösa sig.

På väg hem från stationen var det medvind och soligt. Det var riktigt trevligt. Så kan det väl vara varje dag? Varje dag jag är i skolan är en bra kompromiss tycker jag! Nu var det visserligen motvind på vägen till stationen, men  man kan inte få allt, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0