Besynnerligt

Skrev ett kortare inlägg igår om att jag hade varit och tränat, sen försvann det. När jag skulle publicera så kom jag till inloggningssidan, vilket händer ganska ofta, men när jag skulle klicka tillbaka för att rätta till det så gick det inte. Detta tyckte jag var besynnerligt, ordentligt besynnerligt. Men det var ingen större förlust tycker jag, hade inte så mycket att säga ändå. Det jag skrev helt kortfattat var att det kändes bra att vara och träna och att jag förhoppningsvis ska komma in i det på allvar igen.

Men idag så är det plugga som gäller. Det blev tyvärr inte så mycket sånt igår. Sen så är det fika med Daniel som gäller, nere på Teapot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0