Jaha, och nu då?

Det är lite jobbigt när man sätter ett mål för dagens pluggande, och blir klar tidigare än vad man räknat med. Vad ska man göra då? Titta på TV? Spela Sims? Nu börjar jag tröttna lite på Sims igen, tyvärr. Kanska ska man spela något annat spel kanske? Nja, vet inte... Kanske ska man titta på en film? Nja, det är lite segt att göra det! Kolla in nån konsert jag har på DVD då? Nä, kommer nog inte orka titta så länge på det. Nåja, det fick bli bloggen istället, trots att jag inte har något vettigt att säga.

Egentligen hade jag kunnat gå och handla, men eftersom de stänger om mindre än en halvtimme känns det inte som att det räcker riktigt. Jag vill ha tid till att gå och "browsa" bland sakerna, i lugn och ro. Klockan sju är alltså perfekt tid att gå och handla. Man är där efter en liten stund och det brukar inte vara så mycket människor där då. Tycker det är najs att gå och titta på saker, jämföra hit och dit och filosofera över vad man ska äta för något. Tänkbara saker man kan tillaga. Men nu är det alltså lite sent för det, affären stänger nämligen åtta, och jag som tänkt panta flaskor. Får göra det imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0