Jobba vidare, snart klar

Oj så duktig man har varit, igen! Har precis varit och tränat, och nu känns det som om det här ämnet börjar bli lite sådär tjatigt. Idag var det dick väldigt jobbigt, jobbigare än vad det varit hittills. Men det verkar som om det går framåt, eftersom man kan öka på vikterna. Tror nog att man får gå dit tre gånger någon vecka, för att se hur det känns. Men det ligger fortfarande en bit framöver, och det ska ju helst stämma överens med mitt schema. Nån vecka som jag ska vara inne i Malmö tisdag och torsdag skulle passa utmärkt, för då kan man träna måndag, onsdag och fredag. Ambitiöst? Ja! Överambitiöst? Kanske.

Käkade pasta efteråt från pastavagnen i stan. Träffade Anders Js systerdotter som jobbar där, det var trevligt! Sen stack vi hem till mig och käkade. Mums med kyckling och currysås.

Annars har jag lagt ner en del av min dag på oppositionen imorgon. Är nog snart klar, men det ska man ju ändå göra. Sen ska man ju ha lite bättre koll på sin egen uppsats kanske, så att man kan svara på kritiken. Jag vet inte riktigt vad som är värst, att bli opponerad på eller att opponera. Helt klart är att man måste förbereda sig mer på att opponera, det där andra kommer som det kommer liksom.

Nu är det dags att fortsätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0