Klassiskt?

TCM ska tydligen visa Jumanji ikväll, en film från 1995! Jag har tidigare tyckt att man varit ute på hal is när de visar filmer från i mitten av 80-talet och tyckt att det varit lite för nytt, men det här tar ju priset. Classic Movies ska ju ändå vara klassiska filmer, eller hur? Jag tänker naturligtvis inte se filmen, men det beror kanske delvis på att jag redan sett den ett par gånger och ahr väl tyckt att den varit skapligt underhållande. För den som gillade den finns ju alltid Zathura, som tydligen ska vara någon slags uppföljare. Har själv inte sett den, så jag vet inte.

Sitter här och småtittar på Australian Open. Kvällspasset har precis börjat och här är morgonen inte ens slut. Det är lite häftigt, att det är sommarkväll på ett ställe och vintermorgon på ett annat. Fast jag hade nog hellre upplevt en australiensisk vinter än en skånsk. Jag menar såhär, om man kan ha sommar-OS mitt i vintern, då kan det inte vara mycket till vinter.

Hur går det förresten med uppsatsen? Jo, det går bra, håller på att skriva inledningen! Hahaha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0