Min dag

Idag har jag inte gjort något alls med min uppsats! Kände att jag behövde ta en ledig dag så jag kan bygga upp lite distans till det jag gjort och kanske komma med några nya och fräsha idéer imorgon istället. Och apropå imorgon så är det klassrepresentantmöte för andra gången den här terminen, och den här gången behöver jag inte sitta där själv för Kamilla skickade ett mejl som fick mig att tro att hon ska komma. Det ska bli lite trevligt faktiskt, träffa Gudmund och Eduardo bland annat. Dem ska jag förresten träffa på onsdag också, på det sista handledningseminariet.

Annars så har jag och Anders J varit och tränat idag igen. Ökade på de flesta stationerna, men snart så blir det nog inte så lätt att göra det varje gång, när det stabiliserats sig lite. Efter blev det lunch som vanligt, den här gången pizza från Balkoni, har nästan nyss hämtat mig efter den. Farsan kom förbi en stund när vi åt, det var trevligt tycker jag. Det är inte så ofta det blir av, och det bör ju inte vara för ofta heller, haha! Sen så stannade Anders J kvar en stund och vi tittade på TV tillsammans, mycket social aktivitet, hahaha!

Nu sitter jag och ser på Idrottsgalan, och skämten som kommer då och då är mycket underhållande. Peter Settman är perfekt i sin roll, och hans nära nog kärleksförklaring till Charlotte Kalla var ju underbart rolig, den där kyssen också, hahaha! Hon blev ju minst sagt chockad (och om du inte sett det så kolla klippet på svt.se). Dessutom tror jag de har arrangerat borden efter skämt och nästan tvärtom, annars har de någon som varit jätteduktig på att skriva skämten i efterhand, som Settman till exempel. Det här var trevligt och det är en stund kvar att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0