Något jag missade

En grej som jag glömde nämna var att det var Linda K som tipsade mig om låten. Jag hade hört den när den var aktuell, men hade inte riktigt lagt någon större vikt vid den då. Jag tror man måste vara i ett visst skede av sitt liv för att uppskatta sådana visdomsord. Man måste vara mottaglig för det så att säga. Men det var trevligt att folk tyckte om den. Dessutom fixade jag till texten så att det skulle bli lite snyggare, för det var lite sådär innan.

Annars har jag jobbat lite med uppsatsen idag också. Den är inte klar ännu, men det är nog ganska så närma nu. Håller på att läsa igenom den en sista gång nu innan jag ska skicka iväg den till handledarna och resten av klassen. Behöver nog fläska på min diskussion och min slutsats lite, känns lite just nu. Tog bort en jäkla massa text idag, en hel inriktning från mina intervjuer skalade jag bort eftersom de inte passade in längre i uppsatsten. Det var säkert två sidor som rök där. Sen ska jag skriva om min inledningen också. Så, ett par dagar kanske? Det beror mycket på vad handledarna säger.

Har börjat använda min nya almanacka väldigt mycket nu. Har något inskrivet flera dagar nästa vecka. Ska se om det håller sig eller om jag glömmer bort den igen som jag gjort så många gånger förut.

Kommentarer
Postat av: Anders O

Kommer man inte ihåg nånting är det inte värt att komma ihåg. Glömmer du almanackan igen så är det alltså inte lönt. :D

2008-01-13 @ 22:04:10
URL: http://whypoc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0