Om min dag

Vaknade fyra inatt av att jag behövde gå på dass! Tycker att det är ganska så jobbigt faktiskt, men för det mesta brukar jag somna om ganska så fort igen, men inte idag. Efter 40 minuter bestämde jag mig för att kolla om de visade någon tennis från Australien. Det var tennis på TV, så jag tittade en stund på det, i lite drygt en timme innan jag somnade igen. Nåja, jag somnade åtminstone.

Vaknade igen tio i åtta och snabbade mig på med frukost och dusch så jag skulle hinna iväg till skolan. Idag så hade vi seminarium i skolan, typ! Vi satt och bestämde vem som skulle opponera på vem och så vidare, vilka som skulle bli färdiga och hur det hela ska gå till i den närmaste framtiden. sen blev det inte så mycket mer, vilket var en liten besvikelse. Trodde att man skulle få lite mer att arbeta på inför det sista, men det var sannerligen inte mycket. Kan väl säga att jag var lite besviken, men höll det för mig själv. Visst, handledarna var nedlusade med en massa arbete, så hur mycket ska man vänta sig? Självklar ska man förvänta sig exakt så mycket man behöver, det är ju vår utbildning, man måste vara lite av en egoist då.

Annars har jag varit lite lat idag och inte gjort så mycket. Pillade lite med uppsatsen, men inte så mycket. Låg i soffan en stund och tittade på tennis från Australian open! sen så var det volleyboll också, där kan det bli spännande. Nåja, imorgon blir det förhoppningsvis lite mer gjort. Träning med Anders kl elva, kanske lite plugg innan och lunch efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0