Sims, plugg och Dex

Har precis slösat bort ett par, tre timmar på Sims 2. Har en familj som jag startade tillsammans med Anders J igång, och när jag började var det väl lite sådär med barnen. Har dock flyttat upp föräldrarna ordentligt i karriärstegen och båda barnen har kommit in på privatskola med toppbetyg. Nu har jag verkligen kommit igång med det spelet. Igår var det giftemål och en ihopflyttning. Håller på att bygga upp ett riktigt nätverk av familjer och individer. Gött, skoj!

Idag var jag oh träffade trevliga lilla Josefine på högskolebiblioteket. Hon gjorde en intervju med mig, och det var bra tyckte jag. Fick ut ganska så mycket vad jag tycker om communities och sånt. Jag tror att hon blev nöjd också. Dessutom lånade jag ett par nya böcker på biblioteket. Imorgon så kommer Anders J förbi och gör en intervju om nationalism. Dessutom ska jag skriva klart, eller rättare sagt skriva hela, kapitlet om Bauman.

Har verkligen fastnat för TV-serien Dexter. Tycker att det är väldigt spännande, men det som nästan är bäst är karaktärerna. Alla har nånting skumt för sig, nån sån där brist som gör de operfekta. Dexter själv lider av brist på känslor, och hans flickvän Rita har sexfobi, systern som har mindrevärdeskomplex osv osv. Det är en bra serie som rekommenderas varmt till alla som gillar spänning och sjuka relationer, typ.

Kommentarer
Postat av: Anders O

I själva verket så har fler människor än man tror "något skumt för sig" eller har konstiga böjelser. Det är bara till att gå till sig själv, fundera på om man har en liten hemlighet som ingen vet. Sen titta på vad som finns i världen i form av framkallade, producerade konstigheter, så är det inte så svårt att tänka vad som pågår i andras huvud. :)

2008-01-03 @ 23:32:37
URL: http://whypoc.blogg.se
Postat av: jennie

sims 2 ohh ljuvliga minnen

2008-01-04 @ 13:41:41
URL: http://salmiakatfolket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0