Tror du att du vet vem jag är?

Har vid några tillfällen märkt att jag inte kan berätta så många saker för Anders J, då jag redan nämnt det i den här bloggen. Kanske är det så att det inte händer särskilt många saker i mitt liv, och det lilla som väl händer det skriver jag ibland här. Sen när jag ska berätta att jag var och blev intervjuad av Josefine igår, så sa han att han visste det redan. Nu tar jag det med en klackspark, tycker till och med att det är ganska så roligt. Det bästa är att jag i vanliga fall inte berättar ingående detaljer på bloggen, såna där detaljer som man bara kan dela med sig med särskilda personer. Det finns ju vissa saker som kanske bara Anders J skulle uppskatta att prata om, som jag inte babblar iväg om här, eller Anders O, eller Jennie, eller Timmy kanske. Kort och gott, om du verkligen vill veta vad jag tycker och tänker om vissa saker så förlita dig inte helt på den här texten, det finns mer att ta av.

Kommentarer
Postat av: kratzek

Jag håller med. Vill man veta mer om Robert kan man bjuda hem honom på middag eller en kopp te och prata om alla möjliga grejer =D

2008-01-04 @ 21:06:42
Postat av: AJ

absolut

2008-01-05 @ 06:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0