Upp och ner

Var och fikade med Linda och Anders J igår, den huvudsakliga anledningen till att jag steg upp verkade det som. Vaknade kvart i elva eftersom jag varit uppe så sent dagen innan och hann inte göra mycket förutom att duscha och äta lite innan jag skulle ner till stan och fika. Den här gången blev det Nostalgia, eftersom Darins var fullt med folk. Den här gången var Thomas med en stund i början, men var sedan tvungen att åka iväg av någon anledning som jag antingen inte uppfattade eller inte fick för mig förklarad, bryr mig inte så mycket heller. Hela fikan blev väldigt trevlig tycker jag, jag uppskattar alltid att fika med folk jag gillar. Beställde dessutom ljus av Linda, vaxljus i pelarform, 17 cm högt var det nog, brinntid på 95-100 timmar. Det är ett sånt som brinner upp helt och inte lämnar en krater som för att det blir svårt att tända. Det kostade lite grann, men det är mest till för att vara en slags prydnad, och jag kommer inte att ha det tänt särskilt ofta, till det har jag mina värmeljus.

När jag väl kom hem åt jag igen och sen var jag hur trött som helst. Orkade knappt göra någonting alls och var allmänt lättirriterad. Skulle titta på en film, men hade inte tålamod till det. Skulle spela lite Diablo 2, men tröttnade ganska så fort på det också. Funderade på att skriva en blogg, men hade inte alls lust med det. Till slut så låg jag bara i soffan och gjorde ingenting alls. Kände mig nere av någon anledning så jag tänkte läsa lite i boken, men den tröttnade jag väldigt fort på också, det blev bara en sida som jag läste. Somnade till slut ialla fall, det är ialla fall något.

Idag har jag pillat lite med min uppsats. Tänkte skicka en den i eftermiddag och har fixat en innehållsförteckning och så att alla mina källhänvisningar i texten är likadana. Ska läsa igenom den ytetrligare en gång från början till slut och sedan skriva min abstract. Därefter är det nog klart, tills vidare. Efter det måste jag förbereda mig inför seminariet i skolan imorgon, på den andra kursen. Inte jättemycket text att läsa, men man bör ha koll på det. Efter det hade jag inte tänkt göra ett piss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0