Vad hände idag då?

Så har man ytterligare en gång varit i Karlshamn. Idag blev det mest slöande, vilket inte var helt fel. Käkade frukost, satt vi dator/TV och gjorde egentligen ingenting alls. Anders höll på att städa lite grann inför att han ska få sin soffa, och jag tittade på mest, hehe. Till slut blev det ganska tomt i vardagsrummet, inte så mycket saker kvar. Det kommer nog att behövas om jag förstått det rätt.

Men nu är jag hemma igen, tog tåget. I Bromölla satte sig några danskar bredvid min plats. Det var två stycken säten med två sten placerade mot varandra. Jag lyssnade lite och försökte förstå vad de sa. Tjejen förstod jag lite av, men när killarna snackade fattade jag inte ett skit. Stackars människor, att ha ett sånt språk. Det är illa! Jag är lite glad att de inte pratade med mig, men varför skulle de det egentligen?

Nu är jag lite hungrig igen, så jag ska nog äta. Ikväll är det final i Snooker, risken finns att man somar om man börjar titta på det. Sov väl lite sisådär inatt, föredrar min egen säng framför tältsäng. Nu maaaat! Hungrig!

Kommentarer
Postat av: Anders O

Hoppas min soffa kommer att vara bättre. :P

2008-01-20 @ 19:11:23
URL: http://whypoc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0