Lite om jobbet

Så har man börjat jobba igen, och vilket fint väder det har varit (i jämförelse). Tidigare har det varit växlande molnighet blandat med en och annan kort regnskur, samt hård blåst, nu var det soligt och blåsigt samt varmt, bättre helt klart. Det var lite folk nere på stranden så jag passade på att gå och titta där lite, jobba naturligtvis, inget annat, hehe. Annars så flyter dagarna på ganska så fort nu känns det som, man har mycket att göra (jobbade t.o.m. för länge idag). Kände mig för första gången lite stressad i morse tack vare att jag var tvungen att fixa till vid hamnplan innan frukostgänget kom dit. Nu ska de börja servera kvart i åtta, vilket gör att de kommer att vara där tjugo minuter tidigare, vilket i sin tur betyder att jag förmodligen kommer att vara tvungen att börja arbetsdagen där nere. Slipper dock det nu till helgen eftersom de bara har möten på vardagar. Dessutom ska jag ha bilen nu under helgen vilket betyder att det kanske kommer lite bilder dessutom, weee! Nåja, nu är det dags att äta lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0