Skumma grejor

Hittade lite skumma saker idag på jobbet, eller kanske inte så skumma egentligen, det var väl snarare placeringen som var lite konstig. Tänkte att jag skulle fotografera för allas njutning, men det gick inte. BYT BATTERI, stod det i rutan, och det andra batteriet var också tomt. Fördömt! Nåja, det som jag hittade var strumpbyxor, vuxenmodell, en styck BH samt en kundvagn, som någon lägligt hade placerat i en fin rabatt. Det var ungefär så roligt jag hade idag. Fick dock en burk med läsk, för att jag gjorde ett så bra jobb med att tömma soptunnor samt hålla rent. Det var gott att sätta i sig en sådan den här varma dagen. Det var hur fint som helst när jag cyklade hem, bara minuter senare så öste regnet ner och det blixtrar lite grann, en bit bort förvisso, men ändå. Nu ska man hem till Kristianstad för att umgås lite med Anders J, vilket det var ett tag sedan. Nåväl, min buss går om en stund så, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0