Tom men med många böcker

Känner mig helt tom, tömd liksom! Bestämde mig tidigt för att jag skulle gå och träna idag, och att jag efter det skulle ta mig tid att sola en stund på gräsmattan. Vad jag inte har gjort är att äta ordentligt, eftersom jag inte har ordentligt med mat hemma. Nu har jag förvisso mat på gång, men det är ytterligare en lång stund innan det är klart. Smart som man är har man bara frusen kyckling att äta, billigt men ack så lång tid det taaar! Tjugo spänn för fyra måltider, det är inte illa, om man då räknar bort de diverse tillbehör jag också har, ris och gröna bönor. Vatten har jag tryckt i mig en massa av, får mig också att känna mig utspädd som tusan. Nåja om en stund är det maaat, och sen kommer jag att vara hungrig igen bara ett par timmar senare, tjohooo!

Låg på gräsmattan och solade, som jag sa! Kom på att jag har fyra stycken böcker på gång som jag läser, det är lite väl mycket, inte undra på att jag aldrig blir klar. En ljudbok i MP3-spelaren, en pocketbok i Simrishamn, ytterligare en pocketbok här i Kristianstad, samt en inbunden bok som jag precis börjat läsa i. Lite jobbigt att känna att man inte blir klar med sina böcker, kanske dags att börja läsa på lite mer allvar än vad jag gjort hittills. Nu slappar man mest med film eller tv-serier, hehe. Tycker själv att jag förtjänar att vara inomhus efter att ha jobbat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0