Värmen drog in

Tog inga bilder idag, tyvärr! Hade kameran med mig hela dagen, men det var inget som jag kände att jag skulle kunna ta en bild av. Däremot så var det väldigt varm, kanske den varmaste dagen på hela sommaren. Gick omkring med bara västen på mig stora delar av dagen, men jag tror den hängde snett eftersom solbrännan jag fick av den var lite sådär, sned. Måste fixa till det senare, ser lite skumt ut nu. Mycket folk var det i stan, loppis i Suckarnas gång och så var det tydligen rosfestival. Jag höll mig borta från båda jippona, gillar inte trängseln antar jag.

Efter jobbet blev det ett par rundor ute vid Bäckhalladalen, värmen gjorde så att jag bara orkade med två varv, dessutom tar det mycket på krafterna bara att cykla dit. Kändes inte alls lika trevligt som det gjorde häromveckan, antar att tröttheten gjorde sitt. Kände mig inte pigg en endaste meter, och på hela det andra varvet var benen stumma som tusan. Jag vet, inte imponerande alls, men det kommer väl om jag bara fortsätter. Kom på att jag traskade omkring ganska så mycket på stranden, det kan ju också ha påverkat lite. Det var mycket skräp där idag också.

Imorgon bär det av till Tåghusa efter jobbet. Ska grilla tillsammans med Anders O och hans föräldrar, vilket ska bli väldigt trevligt. Stannar över till måndagen dessutom, och sen åker vi mot Kristianstad tillsammans. Men det är en arbetsdag imorgon också, och jag hoppas lite att det ska bli aningen svalare för det var lite jobbigt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0