Nationaldagen

Igår så tog jag och Anders O en liten tur bort till Lindeborgssjön strax utanför Karlshamn. Jag joggade så smått vägen dit medan Anders O cyklade. Det var en väldigt trevlig liten sjö, väldigt trevlig att bada i. Vackert med en massa klippor som man kunde ligga och sola på. Det var en lite annorlunda upplevelse än vad havet är. Väldigt lugnt och fridfullt, och dofterna från skogen gjorde så att man minndes sina barndoms dagar. Helt enkelt så var det en jättetrevlig upplevelse, hoppas på fler vistelser snart igen. Anders O tog lite bilder som man kan kika på här. Kan knappt tänka mig ett bättre sätt att spendera nationaldagen än i vacker natur, helt klart nöjd med det.

Japp, jag har alltså varit på besök i Karlshamn ett par dagar, men nu är jag hemma igen. Kände att jag spenderat en massa tid i Kristianstad och verkligen behövde komma bort lite grann. Förutom bada i sjö och promenera så blev det matlagning och filmtittande. Lugna och trevliga dagar blev det, precis vad jag också ville ha.

Kommentarer
Postat av: Malin

Såg ut som ni hade det himla mysigt =)

2008-06-13 @ 17:18:16
URL: http://devilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0