Regnig dag

Nu är jag tillbaka i Simrishamn igen, har jobbat hela dagen idag så jag är lite seg. Det kan också bero på att jag inte sov så länge inatt som jag skulle behöva, men men, det funkar. Idag så körde jag omkring med Mazdan, vilket innebar att jag hade kameran med mig. Tog några bilder, men jag orkar inte pyssla med det för tillfället, men det kommer, I promise! Det kom dessutom en del regn idag, vilket gjorde det perfekt att köra bil istället för att köra elmoppe, man blir mindre blöt. Har dock regnkläder så det gör inget att det regnar, dessutom var det inte särskilt kallt idag, så allt funkade fint. Tyvärr var det inte särskilt mycket att göra, så det blev lite segt, men det kommer nog att gå undan. Två dagar till, sen är det paddling som gäller. Ser verkligen fram emot det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0