Solsken

Jodå, jag fick mig lite sol idag! Kanske lite mycket eftersom det känns aningen. Nej nej, jag har inte bränt mig eller så, inte så att det gör ont, man känner sig lite varm bara! Men det var skönt och ligga där på gräsmattan, läsa lite i en bok och lyssna lite på musik. Kände mig lite blek när en solbrun tjej lade sig en bit bort och började sola. Nåja, jag märkte det inte direkt, så jag blev lite överraskad när det låg en person där. Nåja, försökte låta bli att stirra alltför mycket... jag menar, hon var helt klart värd att titta på om man säger så, hihi ;-)

Lyssnade bland annat på radioprogrammet "Sommar i P1" från förra året och speciellt den delen med Fredrik och Filip. Det var helt galet vilka historier de berättade. Kan helt klart rekommendera alla (som tycker att de där grabbarna är roliga) att ladda ner avsnittet från Sveriges Radios hemsida. Det är visserligen ingen musik, men det funkar bra ändå. Om ni inte hittar det på egen hand så är det här.

Efter jag solat så spenderade jag dagen inomhus eftersom jag var så förbannat trött. Tar på krafterna att ligga och steka sig. Fast jag tror det mer beror på att jag vaknade så tidigt. Nåja, ska nog sticka ut och ta en promenad, det är ganska så najs väder just nu så varför inte?

p.s. Jag ska definitivt skaffa mig en ny tub med solkräm! Den som jag köpte förra året är lite äcklig, jag tror de har ett utgångsdatum, hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0