Sommarkort

Så har man varit och köpt sig ett sommarkort igen. Kan åka hela 50 resor i Skåne under två månaders tid, vilket är rätt så ok. Förra året var det billigare, 35 spänn mindre för lika mycket resa. Jag undrar vart det är på väg. Om några år så kanske det kostar lika mycket som under resten av året, då känns det som om det gått aningen för långt. Men egentligen borde de tjäna stora pengar på det där kortet. Det var fullt med folk inne i deras "butik" och jag tror att alla skulle köpa sommarkort, det var nån som köpte två till och med. Kommer att använda mitt snart för första gången. Passade på att ta en promenad i samband med mitt inköp, men det blev varken av att jag lyssnade på Anders J spela eller att jag gick till gymmet. Nu är det dags att packa och laga mat, sen är det ciao till Kristianstad några dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0