Långpromenad

Fick åka hem igår! Det kändes lite trevligt må jag säga. Annars så var det en bra dag på jobbet, lite kyligt och blåsigt som dagen innan. Det är dock väldigt lite att göra just nu, folk har inte riktigt hittat till hålan ännu. Det var lite krossade flaskor från studentfirandet kvällen/natten innan, men det var inget som tog så mycket tid egentligen. Har förresten skippat mina luncher de senaste tre jobbdagarna, och därmed fått sluta en stund tidigare, men det kommer nog inte hända så många fler gånger eftersom det är ordentligt jobbigt att gå hungrig på jobbet. Har helt enkelt haft en vilja att äta i lugn och ro, vilket det inte blir om det är en massa gubbar där samtidigt. Men det var inte detta jag ville skriva om idag.

Igår så kom jag som sagt hem igen, sen så blev det långpromenad med Jennie och Ebbe. Det blev en liten fika också, och en massa prat. Roligast var det när Ebbe skrattade, men han verkade annars vara väldigt tveksam till mig (gillar nog inte konkurrens från andra killar, hihi). Tog en tur genom stan och sedan tivoliparken, där det var musik vid scenen. Kan lätt säga att det var den trevligaste saken som hänt på hela veckan (med Sverigematchen i fotboll som tvåa) och jag hoppas att liknande saker kan hända i framtiden.

Idag så blir det fika, trevligt trevligt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja de ordnar sig:)

Jag har lite jävlaranamma iallafall ;)



Jo,jag åker gärna dit, men har ingen aning om vart det ligger......:)

2008-06-13 @ 21:55:58
URL: http://devilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0