Kortisblogg

Jag skulle kunna skriva mycket om hur trevligt jag haft det de senaste två dagarna, men jag orkar inte skriva så mycket. Igår var det lunch och sedan en glass i parken med några kompisar. Idag så var jag och Anders J och såg Kristianstad DFF möta Umeå IK i damallsvenskan, och efter det så stack vi och kollade på fotbolls-EM. Kände dock aldrig riktigt att Sveriges match blev särskilt spännande, kanske tack vare att jag smällt i mig en jättestor kebabrulle och var alldeles för mätt. Trist att det blev förlust, men Spanien var definitivt det bättre laget. Det var trots allt en underhållande afton.

Annars så har jag passat på att tvätta lite kläder medan jag ändå varit hemma, imorgon kväll drar jag iväg till Simrishamn för ytterligare tre dagar på jobbet. Imorgon så tar jag nog en tur till gymmet och kör ett pass där, kanske ska jag och kollar när Anders J ska spela i stan, men annars blir det ganska så lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0