Bänkad

Så här kul kan man ha med några bänkar;



Annars så har det varit lite skumt väder idag, men helt klart växlande molnighet. När jag stack till jobbet i morse var det soligt och varmt, sen blev det molnigt och lite kyligare, sen soligt igen en stund. Bytte ganska så ofta mellan västen (som jag hatar) och jackan (som är helt ok).

Annars så har jag passat på att njuta av mina videoband som jag plockade ner från vinden igår. Det blev ett par avsnitt av Arkiv X, piloten och de första avsnitten från serien. Eftersom det kommer en film i sommar, Arkiv X, så tyckte jag att det var lite skoj att återuppliva gamla minnen. Det är tydligt att skådespelarna inte helt kommit in i sina roller, samt att deras prestationer, framför allt i piloten, vara ganska så dåliga. Själv tycker jag att sånt bara höjer kultstatusen. Minns att jag gillade den fjärde säsongen särskilt mycket, och de avsnitten har jag tyvärr inte inspelade. Jag tror dock att alla säsongerna finns på DVD, så man kanske skulle kunna öppna plånboken lite, trots att man borde vara återhållsam med utgifterna.

Ska bara jobba en dag till, sen kan jag åka hem och slappa hemma hos mig själv, weee! Tycker att dagarna passerar ganska så fort nu, har inga problem med att hitta på saker att göra. Man kan ju alltid plocka fram sopborsten, är väldigt nöjd med hur det blev vid scenen i Brunnsparken. Rent och snyggt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Aha, de låter som ett förbannat soft jobb ^^

Hade jag mkt väl kunnat tänka mig ^^



När kommer du till storstan igen då?

2008-06-30 @ 14:16:18
URL: http://devilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0