Vacker väder

Oj vad jag var flitig, i en liten stund. Ägnade nån halvtimme åt att fixa till lite i en av mina bokhyllor. Det stod en massa grejor där, och jag hade dumpar en massa papper där dessutom, så det var verkligen på tiden. Nu är jag ganska så nöjd med hur det ser ut där, mer nöjd än jag var innan åtminstone. Efter det så blev det en paus framför TVn, haha! Det är hur fint väder som helst och jag låg i soffan och tittade på The FBI Files på Discovery... illa!

Men men, nu ska jag sticka ut och se om det är soligt på gräsmattan på baksidan så jag kan ligga där och sola en liten stund. Behöver verkligen göra något åt den här bonnabrännan som jag börjat få. Skulle egentligen ha solat igår efter att jag kommit hem, men det blåste så oerhört mycket så jag sket i det.

Jo förresten, med tanke på igår! Det var en massa folk överallt. På tåget på förmiddagen (en dagisklass som steg på i Kristianstad ersattes av en mellanstadieklass i Hässleholm, vilket var lite kul), i Malmö där det var någon typ av student(gymnasie)firande, och sen när jag skulle tillbaka till Kristianstad igen. Sweden Rock-besökare och studenter även här. Såg några fulla sådana som hällde öl på sig, såg ju inte så skoj ut direkt!

Men men, nu ska jag ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0