Detta hände

Fick tag i min bok, och det blev som jag sa, var tvungen att hämta ut den. Så jag gjorde det samt mina andra ärenden där, och allting gick som smort. Dessutom fick jag mitt kontokort idag, så allt är bara bra med mig.

Fast träningen idag var extremt jobbig. Tog i lite väl hårt i början och var tvungen att gå ut i omklädningsrummet och samla mig lite. Kände att blodcirkulationen inte ville som jag, och det har hänt tidigare när jag tränat, men senast var det för två år sedan. Tog det lite lugnare idag resten av tiden, men vi blev klara till slut.

Har precis skickat iväg min uppsats till lärarna igen. Hoppas att det ska lösa sig helt och hållet nu så jag inte behöver pyssla med detta mer. Vill verkligen lägga den här uppsatsen bakom mig. Detsamma gäller nog Anders J som inte riktigt tyckte om att jag frågade honom om hans uppsats, hur det gick med den. Det är trögt och att bli påminnd om det skapar lite ångestkänslor, som det brukar göra när man inte är klar med något som man borde vara klar med egentligen. Nåja, vi får se hur det går helt enkelt, uppdateringar kommer såklart.

Kommentarer
Postat av: Anders O

Blodcirkulationen i osynk? Du kanske ska se om det finns någon drog eller preparat som kan boosta dig lite? :P

2008-03-03 @ 22:41:05
URL: http://whypoc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0