Fika på Fenix

Kom till slut igång lite grann med mitt pluggande, men det gick så trögt att jag lika gärna hade kunnat gå och träna istället, så det gjorde jag. Hade som vanligt väldigt trevligt med Anders J, och även om det var jobbigt så var det mycket lättare än i måndags. Kul var det ialla fall, särskilt när jag nästan bröt ihop av skratt åt ett av Anders skämt, som nog inte var ett skämt egentligen, jag vet inte, men roligt var det.

Efteråt var det fika tillsammans med med Jimmy och Josefine. Jimmy kom lite senare eftersom han inte kunde slita sig från Svittler, hahaha, nä men han skulle träna han med. Men det var helt ok att bara fika med Josefine en liten stund. Hon var riktigt fin, uppsminkad och grann, lite ljusare i håret och så var det lite smålockigt. Det var en väldigt trevlig fika nere på Fenix. Köpte en kycklingbaguette som det var överaskande mycket mat på, och som bara kostade 39 spänn. Dit kommer man nog att gå oftare faktiskt, och jag kommer att rekommendera det efter nästa träning med Anders. Pratade om lite av varje, och hade det allmänt trevligt. Fika oftare kan jag också skriva upp på listan, deffo.

Annars verkar det inte som det händer så mycket i mitt liv, knappt två dagar tills jag befinner mig i Lönneberga, det ska bli mycket trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0