Fint väder

Fint väder är det idag igen, det är ju alltid trevligt, men det ser också förbannat kallt ut. Precis som igår fick jag känslor av att det var sommar, just genom att solen lyste in genom mina fönster på morgonen. Igår förbyttes dock det fina vädret till riktigt regnrusk på eftermiddagen, men det ser inte ut att bli så idag. Sitter och förbereder mig på att åka till Malmö eftersom vi har föreläsning idag. Fick förresten ett brev från en av mina lärare, Gudmund, där det stod att det bara är de tekniska bitarna som är kvar innan jag blir godkänd. Om det dyker upp några problem så lär de meddela mig, men det verkar som om allt kommer att bli klart efter den här omgången. Jag hoppas innerligt att jag får meddelandet snart, att jag inte behöver bry mig längre.

Planerade lite ytterligare med Linda igår om helgen, och det ska bli fika imorgon förresten. Det blir visserligen bara jag, Josefine och Jimmy, men det funkar ju det också. Anders J ska på kalas hos sin elvaåriga systerson Josef, vilket han av någon anledning nämnde flera gånger igår. Han har dåligt minne den där AJ, fast igår var det riktigt illa. Blev alldeles förvirrad hela tiden verkade det som, hehe. Nä, men han om någon borde ha en kalender i bakfickan!

Men nu skola, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0