Flitig

En produktiv har det varit för min del i alla fall. Det blev tvätt på förmiddagen, på ett sånt där tretimmarspass, vilket innebär att all tvätt inte hinner bli riktigt torr. Den bästa tiden är den mellan 13-17, för då hinner allt bli torrt. Kanske borde man hnga upp saker och ting på tvättinan som också är nere i källaren, men jag litar inte på att den är riktigt ren, så därför använder jag torkskåpet. Ni skulle bara se hur de linorna ser ut, som om de hängt där sedan huset byggdes på femtiotalet. Och det är typ stållinor som är täckte av plats, som sedan torkat. Ser helt enkelt inte vackert ut.
 
Testade min nyinköpta dammvippa också, och den funkade utmärkt. Så nu ser det lite ordentligare ut i mitt hem. Gjorde ingen jätteinsats gällande städningen, bara piffade upp stället lite grann. Anders J ska komma över ikväll, och på tal om trollen, nu kom han hit. Han tog med sig tårtbottnar så gissa vad vi ska göra. Men nu ska vi sticka iväg och köpa fler ingredienser. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0