Förkylning

Trots att jag idag känner mig skapligt mycket bättre än igår, så kan man nog säga att jag är kraftigt förkyld. Sitter och har en begynnande huvudvärk, hostar då och då, till och med nyser, och snoret rinner ur näsan på mig nästan konstant. Känns härligt! Är inte så jättevan vid att vara sjuk, så jag gnäller väl lite mer än vad andra skulle göra. Har jobbat lite med mi tenta idag, och det har gått tio gånger bättre än vad det gjorde igår. Är uppe i lite drygt en sida på den första frågan nu, och det mesta har jag skrivit idag. Om jag fortsätter i den här takten så är jag nog klar med ettan idag, och det är helt klart min målsättning för dagen. Imorgon ska jag alltså börja med tvåan, som ska vara klar på onsdag. Jag tror jag fixar det, eller rättare sagt, jag VET att jag fixar det.

Anders O kommer ikväll! Ska laga lite mat och ha det lite trevligt. Lite underligt att han vill komma hit trots mitt nuvarande tillstånd. Nåja, det ska bli roligt ialla fall! Nu ska jag äta lite och sen ska jag skriva klart! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

låter inte kul det där du, krya på dig! :)

2008-03-23 @ 13:54:39
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Jag tror det är bra för alla tjejer som läser min blogg att veta att jag inte är så jäkla het under allt smink ;)

2008-03-23 @ 15:14:06
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: K

hejdu. vi håller på med ett arbete om bloggar (på universitetet i Lund) och undrar om du skulle kunna svara på några frågor? om du kan, emaila tillbaka till [email protected]
vore schysst!

2008-03-24 @ 14:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0