Hemma hos Anders

Så är man hemma hos Anders O igen, kom hit igår som jag skrev sist. Igår så blev det lite matlagning och TV-kväll, och det ser ut som om det kommer att bli det ikväll också. Trevligt! Är inte alls sugen på att gå ut och dricka alkohol och sånt ändå. Provade att laga frikadeller igår, och det blev faktiskt riktigt mumsigt, definitivt något som jag kommer att prova på därhemma någon gång. Ungefär som små köttbullar som man kokar i buljong istället för att steka, så det var en lite fräschare smak om man säger så. Till det åt vi sallad, vilket förmodligen hjälpte till att göra det friskt i smaken. Varvade Let's Dance med Så ska det låta, tack vare reklamen på fyran. Trevlig fredagsunderhållning, men förmodligen inget jag skulle se på om jag varit själv hemma.

Idag har det mest tagits lugnt. Var precis och handlade lite mat till ikväll. Lax med diverse tillbehör till, exempelvis tzatziki, hemlagad :-) Hoppas den kommer att bli bra, och det tror jag att det kommer att bli. Snart så är det dags att börja med det, och ikväll så blir det chips och godis. Najs att bara ta det lite lugnt sådär ibland, särskilt efter en lite jobbig vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0