Posters i verkligheten

Så är man hemma igen från Lönneberga, och just nu så är jag riktigt trött, så det blir ingen utförlig blogg idag om vad som hände under helgen. Men på viss begäran så ska jag lägga upp ett par bilder på mina fina planscher som jag nu satt upp i mitt rum. Det är kanske inte det bästa man kan göra när man är skittrött, men jag lyckades ändå gansa så bra. Tycker jag!





Jag vet, ingen vidare bilder, men ni får hålla tillgodo så länge. Köpte dessutom nya gardiner i en härlig mörkblå färg, som jag också hängt upp nu. Det är jättefint nu. Kanska kommer det fler bilder senare, men just nu är mitt hem så ostädat så det blir inget mer idag. Nu ska jag ta det lugnt och kanske sova lite. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anders O

Goodie chumchums!

2008-03-09 @ 21:58:53
URL: http://whypoc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0