Studiebesök

Nu har jag varit på studiebesök på Anders Js jobb. Har sökt vikarietjänst där för sommaren, ett sommarjobb alltså. Gick runt och tittade både här och där vad som pågick. Många maskiner var det och mycket info som passerade in i huvudet, så mycket att det faktiskt passerade ut en del samtidigt. Så nu är jag varm och go, för det var rätt så varmt därinne, och jag hade en tjock tröja på mig dumt nog. Men det verkade vara ett trevligt ställe, och personlig guidning på ett bageri får man ju inte var dag. Kort och gott ett lyckat studiebesök må jag säga!

Kommentarer
Postat av: Anders O

Men... men... men... Snart ringer ju Rolf! :D

2008-03-18 @ 19:08:50
URL: http://whypoc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0