Tajt

Hade många konstiga drömmar inatt. Bland annat en där jag var väldigt arg eftersom jag tyckte att jag hade blivit orättvist behandlad. Jag skrek och gormade om att jag visst hade rätt och att personen som sa emot mig hade fel. Sammanhanget var sport, jag var målvakt, i bandy. Det är alltså jättekonstigt. Jag tror att jag upplever någon typ av frustration, just genom att jag bland annat inte fått något svar från CSN och att mina pengar börjar sina ordentligt. Föhoppningsvis kommer jag att få besked snart, annars blir det extremt tajt i slutet av månaden.

Fick förresten inte reda på resultatet på den första tentan den här terminen idag. Egentligen skulle de skickats iväg för att bli rättade, men de lämnade aldrig högskolan av mystiska skäl. De som måste komplettera eller göra om tentan får reda på det på onsdag. Jag hoppas på att jag inte får något besked för det skulle isf innebära att jag minst är godkänd. Hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0