Tårtbotten, verkligen botten

Pratade nyss med Josefine på telefon om morgondagen. Jag sa att jag hade en tårtbotten hemma, men att den förmodligen var för gammal för att göra tårta på. Bestämde att vi skulle göra något annat istället. Bara för att vara säker så öppnade jag förpackningen för att kolla. Nu sitter jag och mumsar i mig tårtbotten, som är två veckor gammal...VAD TUSAN SYSSLAR JAG MED?!? Hursomhelst så smakar det oerhört sött, och med en smak av citron. Nåja, det är en smak man tröttnar på ganska så fort. Kan väl säga såhär, jag har mer nytta av bröd än jag har av tårtbottnar.

Ojsan, nu har jag nog ätit lite väl mycket tårtbotten, blä!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Men man tager vad man haver när man är hungrig!
Ha en trevlig kväll.
K

2008-03-14 @ 22:52:49
URL: http://kattis11.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0