Beslutsångest

Sitter i min lilla lägenhet och svettas! Det är riktigt varmt härinne, vilket är aningen irriterande. Kroppen har inte riktigt vant sig vid värmen, vilket bland annat märktes vid träningen igår. Måste plugga lite till innan det är dags att bege sig till Malmö för att titta på fotboll. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig för att det ska bli så bra som möjligt, även om det är knappa 23 grader här, så kan det vara kallare i Malmö, och när matchen är slut strax innan nio ikväll så lär det inte alls vara lika varmt. Det blir nog så att jag får släpa omkring på en tröja, vilket är lite irriterande. Shorts bör man dessutom ha på sig i det här vädret, men där är det samma grej med hur kallt det blir sen! Med sån beslutsångest är det inte svårt att förstå varför pluggandet går i snigelfart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0