Bloggandet

Känner att jag allt oftare skriver om saker som händer mig i min vardag, kom på mig själv med att vilja börja skriva det här inlägget "igår var jag i skolan...". Det är inte sånt jag vill skriva egentligen, och jag förmodar att ingen annan vill läsa det heller, inte direkt skitkul. Även om jag fortsatt med att skriva, så har viljan inte funnits där som tidigare. Man skulle kunna beklaga det, men varför skulle man göra det? Det är ju sånt som händer, ibland är det roligt och ibland är det inte så roligt.

Kom att tänka på en grej igår. Folk blir alltmer besatta av att lägga ut en massa vardagshändelser på internet. Såna små saker som kanske kan vara lite intressanta för stunden, men som absolut inte ger något i längden. Jag har själv bidragit till det här, inte för att jag vill utan snarare i brist på annat att skriva. Fick tanken att jag kanske skulle sluta skriva helt och hållet, men det tror jag inte att jag kommer att göra. Det kommer väl så småningom att vända så att jag kommer att vilja skriva trevliga och intressanta bloggar igen.

p.s. Var ganska så nöjd med mitt inlägg om spelnostalgi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0