Det som komma skall

Jag kan meddela att det gick alldeles utmärkt att komma upp ur sängen imorse. Vaknade redan tjugo i sju, tio minuter före väckarklockan. Sov faktiskt inte så jättebra inatt, men känner mig trots det ganska så utvilad, och varm. Det är hur varmt som helst i lägenheten, och det blir inte bättre av att man håller på att slita med sin tvätt heller. Men snart är det klart och då ska jag börja med att städa istället, innan det är dags att sticka iväg och träna en stund. Annars så inkluderar schemat idag läsning av kurslitteratur, och inte så mycket mer än så. Kanske blir det någon film ikväll, men förmodligen så skippar jag de som går på TV. Tre stycken filmer som jag förmodligen redan sett alltför många gånger ska de visa, nämligen Mumien - Återkomsten, Kill Bill vol. 1 och Indiana Jones och det sista korståget. Om jag nu ska se något på TV vid niotiden ikväll så får det nog bli Basic på DR1, annars kan jag ju alltid hitta på något annat. Fast det är en fråga för framtiden, det är dags att leva i nuet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0