Ganska lågt

Sitter här med absolut ingen energi överhuvudtaget. Sitter och gäspar lite då och då, men annars är det inte mycket som händer alls. Det har inte hänt så mycket under hela dagen. Tog igen lite förlorad sömn i eftermiddags, vilket definitivt inte gjorde saken bättre. Känner mig fortfarande på något vis tom inombords, så jag antar att äta inte hjälpte så mycket. Känner inte för att göra någonting alls. Hade egentligen tänkt städa idag, men det har inte funnits någon energi till att ta tag i det. Har faktiskt inte ens pallat att gå ner i källaren för att boka tid i tvättstugan. Ska se om det går nån kul film på tv som kan rycka upp mig, för det här funkar verkligen inte. Tyvärr verkar det inte vara något intressant där. Ärligt talat så känner jag faktiskt inte för film.

Det där var ju ett meningslöst inlägg... var finns knappen för "unsubscribe"?

Javisst fan, det är ju min blogg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0