Gick som det skulle

Dagen blev ungefär som förutspåtts. Ett trevligt träningspass med Anders J vid lunchtid, känns bra att saker och ting återgår till det normala. Ökade på några av grejorna, men nu är det nog bra med det för ett tag framåt. Ska nog satsa på att uppräthålla det jag har istället för att pumpa järnet. Nu är det konditionen som måste bli bättre, helt klart. Tråkigt att det är så mycket roligare på gymmet i så fall, att vara ute och springa är trist som attans! Bara till att göras!

Imorgon så bär det av mot Simrishamn på morgonkvisten. Strax efter nio tar jag bussen neråt. Ska hjälpa till med en grej till lägenheten och sen sticker jag hem igen. Kanske blir det mat där också, det beror helt på när vi är klara, och naturligtvis måste man ju äta något. Äta bör man, annars dör man! När man kommit hem igen till sin lilla lya så är det dags för förberedelser till utgång. Nja, det är väl inte utgång i klassisk mening, men vi ska till Valvet och kolla in FourEver igen. Det var ett tag sedan så det ska verkligen bli skoj. Kommer förmodligen att ta det ganska så lugnt, eftersom jag tänkte ägna söndagen åt att plugga lite.

Och förresten... tvättdag betyder rena sängkläder! Najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0