Handel, promenad och fotboll

Det är inte så ofta man ställer sig och pratar med personalen i sin butik. Jag gjorde det i alla fall, men det var för att jag pluggat tillsammans med personen i fråga. Var alltså och handlade idag, och pantade flaskor. Tack vare att jag själv är så pantad så glömde jag att lämna in kvittot för det jag pantade, får väl göra det nästa gång. Attans!!! Gör alltid sådär, och det kan ta flera gånger innan jag till slut gör det. Börjar man bli glömsk, senil? Nja, det är nog bara vanlig tankspriddhet, hahaha!

Nu på kvällskvisten så har jag gått en runda. Trekvart blev det, vilket kändes alldeles lagom för en kväll som den här. Luften var ganska så frisk efter dagens regnande och luften var lite kylig, vilket inte alls var störande. Visst hade det varit trevligt att ha någon att promenera med, men det kanske kommer någon gång i framtiden.

Annars så har det varit fotboll på TV. Ganska så seg träningsmatch mot Slovenien. Jag tror att den mot Ukraina blir lite bättre faktiskt och efter den är det faktiskt dags för EM. Det är inte så lång tid kvar nu som tur är, eller tur och tur, lite revligt ska det nog bli. Är inte alls lika intresserad av fotboll nuförtiden, men EM är ju alltid EM. Tionde juni drar det igång, samma dag som jag börjar jobba till på köpet!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Ja jag vill verkligen se Indiana Jones :) Därför jag vill beställa hem biobiljetter ;P

Du tyckte den var bra asså? :)

2008-05-27 @ 01:26:32
URL: http://www.wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0